Українська розвідка отримала матеріали службового листування від 20 червня між командуванням 8 авіаційної дивізії особливого призначення (Чкаловський, Московська обл.) РФ з керівництвом підприємств оборонно-промислового комплексу, які здійснюють виробництво, ремонт та обслуговування літаків серії «Ан», «Іл», «Ту» різних типів та призначення. Листування свідчить про провал імпортозаміщення в Росії та спроби знайти заміну деталям іноземного виробництва, повідомляє ГУР.

Командування 8 авіаційної дивізії особливого призначення стурбоване відсутністю імпортних комплектуючих для ремонту та обслуговування літаків серії "Ан", "Іл", "Ту".  Як вихід із ситуації пропонується відпрацювати на базі підприємства можливість імпортозаміщення окремо по кожному типу літаків:

Іл-96-400vvip: 114 найменувань імпортних комплектуючих виробництва Німеччини, Франції, США, Великобританії, України, Нідерландів;

Іл-62: 8 найменувань імпортних комплектуючих виробництва США;

Іл-76МД: 6 найменувань імпортних комплектуючих виробництва США, України;

Іл-18: 1 найменування імпортного комплектуючого виробництва України

Ту-214: 71 найменування імпортних комплектуючих виробництва Франції, США, Великобританії, України, Китаю, Японії, Чехії, Нідерландів, Німеччини;

Ту-154: 39 найменувань імпортних комплектуючих виробництва Франції, США, Великобританії, України;

Ту-134: 9 найменувань імпортних використовується для виробництва США, України.

Серед комплектуючих та систем, які перестали поставлятися до Росії після введення санкцій: системи посадки по маяках, детектори диму, метеолокатори, системи радіолокації, навігаційні системи тощо. Подібна ситуація спостерігається в усіх сферах ВПК та промисловості.

Друкувати
© За матеріалами Луганщина.ua
Новости по теме
Вгору